Friday 6 March 2020

ANDA SELALU TRAVEL? JOM ! BACA PESANAN PENTING INI JIKA TIDAK MAHU SAKIT

Menurut Pakar Nutrisi kami, Puan Sarah :

Sesiapa yang selalu/ kerap kali travel ke luar negara atau outstation dari satu tempat ke satu tempat yang lain perlukan extra dose Vitamin C sebab badan kita sentiasa letih, tidak cukup rehat yang berkualiti dan mudah terdedah dengan kuman dan juga virus yang kita sendiri tidak nampak di sekeliling.

Sebab itu juga, Kementerian Kesihatan menasihatkan sesiapa yang pulang dari luar negara supaya memantau tahap kesihatan masing-masing ekori Virus Covic-19.

So, siapa yang terasa letih-letih, selesema selepas balik dari perjalanan yang jauh sama ada bercuti atau urusan kerja pastikan Vitamin C menjadi bekalan di dalam luggage atau hand carry anda sepanjang masa. Ambil lah lebih kerap tanpa ragu-ragu sekiranya ia organik.

FYI, Vitamin C ni sejenis Vitamin Larut Air. Badan kita tak boleh nak hasilkan dan simpan Vitamin C. Kalau berlebihan ia akan disingkirkan melalui air kencing.


Isu rosak buah pinggang tu, adalah Vitamin C sintetik yang diambil secara berlebihan dan memudaratkan diri sendiri.

Jika inginkan extra care ambil lah ResV yang mempunyai 30% Polifenol lebih dari Vivix. Iaitu sumber makanan tambahan yang tinggi Anti-oksidan.

Atau anda juga boleh amalkan pengambilan buah atau sayur yang ada Polifenol seperti Muscadine Grape, Carrot Purple, Pomegranate (Delima), Chebulic Myrobalan, Black Currant, Japanese Knotweed, Grape Pomace dan banyak lagi.

Jika rasa tak mampu nak bawak buah Delima, buah oren pergi travel di atas kapal terbang, pilihlah ResV yang boleh dibawa bersama-sama tanpa perlu memikirkan tempat penyimpanan khas. Sebab dalam ResV sendiri mempunyai kandungan ekstrak buah Delima dan beberapa jenis buah-buahan lain juga.


Yang bagusnya ResV ni di formulasikan dalam bentuk softgel, mudah dibawa, mudah ditelan sebagaimana yang diakui oleh Master Norita, pengguna ResV sejak Februari 2020.

Jom ! ikuti kisahnya di bawah ini (Saya tulis balik dalam bentuk penulisan, master share dalam bentuk video) :

"Bulan Februari adalah bulan yang paling banyak saya dan suami travel. Kami pergi menunaikan umrah sekeluarga dan balik dari Umrah, kami perlu menghadiri beberapa event dan class. Jadi badan saya memang agak letih. Rezeki saya dan suami, mak mertua ada berikan ResV yang beliau dapat semasa Trip di US tahun lepas.

Jadi setiap hari (Kalau saya travel) makan 2 biji pagi, 2 biji tengah hari, 2 biji petang dan 2 biji malam. Total adalah 8 biji. Alhamdulillah badan rasa energetic berbanding sebelum amalkan ResV.

Saya suka dengan ResV ni sebab kesan tu saya dah alami sendiri. Tapi, yang lagi saya suka sebab ia boleh di bawa dalam handcarry semasa naik flight. Kalau Vivix, kita risau tumpah dan ada setengah negara tidak membenarkan bawak liquid kan."


Wah ! kalau otai yang dah amalkan Shaklee selama lebih 20 tahun cakap macam ni, kita nak pertikaikan apa lagi. Ini bukan overclaim tahu.

Ini kisah benar.

Hanya mereka yang selalu travel, akan faham badan macam mana.

Nak nak orang yang immune sistem nya rendah, memang perlu extra anti-oksidan ResV dan Vitamin C.

So, untuk dapatkan ResV dengan promosi jimat giller, cepat-cepat whatsapp saya di sini https://bestvitamin.wasap.my/ atau 019-916 4276.

Dapatkan ResV Buy 6 Free 1 sekarang ! Belian hari ini, anda jimat RM612.
WOW ! Banyak giller jimat. Jom! whatsapp SAKINAH : 019-916 4276.

#TipsSihatTravel
#VitaminCOrganic
#VitaminCOrganicDrForrest
#PromoResV

Sakinah,
019-916 4276,
Pengedar Sah Shaklee Kuantan,
Dapatkan Vitamin Shaklee dari kami.

No comments:

Post a Comment