Tuesday 24 March 2020

COVID 19 : DAY 7 KUARANTIN DI RUMAH, JANA INCOME MELALUI YOUTUBE ATAU SOSIAL MEDIA

Hari ni dah #day7 #StayAtHome

Mommies semua macam mana?

Saya ada cadangan, untuk mommies atau mereka yang bujang. Bagi mengelakkan daripada bertumpu kepada perkara yang negative, stress anda boleh guna sosial media untuk buat duit.

Kalau anda suka buat video, masa ni lah boleh create your own channel di Youtube. Share perkara yang memberi manfaat kepada orang ramai.

Jangan korang tak tahu, ramai dah orang jana income melalui Youtube sahaja. Kalau korang tak mahu guna Youtube, saya boleh ajarkan cara lain. Nak tahu kena lah wasap personal.

Kat bawah ni saya share video simple yang baru je saya upload untuk bantu mommies happy elak stress sepanjang berada di rumah bersama anak-anak.


Suka saya berpesan kepada mommies : Anak bukan beban. Tapi mommies kena bijak manage mereka dan juga emosi mommies. Bahkan anak menjadi punca rezeki kita melimpah ruah.

Ok.

Jemput menonton.

Dah tonton? Feel Free to subscribe my channel😄

#Covid19
#CoronaVirus


No comments:

Post a Comment