Sunday 9 August 2015

HOT!! FAST FOOD.. MAGGIE KURUS

Maggie Bujang
Assalamualaikum wbt..

SMS mendoakan semoga sahabat pengunjung blog SMS sentiasa dilimpahi rahmat dan berkat oleh Allah SWT.

Kita semua dimasukkan ke dalam syurga tanpa dihisab.

InsyaAllah.

MAGGIE BUJANG.. MAGGIE KURUS

Terimbau kenangan zaman kampus dulu.

Selalu stay back sampai ke lewat pagi.

Emmm..

Dah stay back tue, faham-faham je lah.

Perut mesti berentak irama, memohon perhatian.

Sebagai pelajar kampus.. MAGGIE memang dah jadi makanan wajib dalam laci simpanan.

HOT!! Fast Food tue..

Kalau stock kita habis.. Kawan sebelah, siap offer lagi.

Memang tak risau lah. Tak de kawan sebelah, kawan serumah pun boleh..

Itu 6 tahun yang lalu.

Malam nie,

Hujan mencurah-curah..
Aku stay back lagi..

Best jugak kalau layan MAGGIE kan?

Sekarang, aku dah ada orang rumah.

So, aku request je dengan wife tercinta.

Boleh dikatakan setiap malam aku disuakan MAGGIE.

Maggie Cup Hot & Easy.
Lapar dan mudah..
Lagi pun, aku dalam proses diet.

Apa??!! Diettttt??!!

DIET ke DIE??

Sorry, kawan-kawan..

Itu saya dulu, sebelum kenal NECK.

Now Everyone Can Kurus (NECK)
telah berjaya membantu ramai rakyat Malaysia Kurus dan sihat.
15-20kg dalam masa 100hari.
Whatsapp : 0 1 9 9 1 6 4 2 7 6
Sebenarnya, MAGGIE ni sangat tak elok dan tak sihat.

Bukan makanan DIET.

Tak kurus pun, saya makan MAGGIE. Dah lah makan lewat malam. Lagi lah, takkan kurus.

Nak Kurus mudah je.

Dalam kes saya tadi. Kena elakkan dua perkara :-

1. Iaitu berjaga dilewat malam, sangat tak elok untuk badan kita yang dah berusia nie.

Dulu, muda lagi. Tak pe.

Sekarang, dah tua. Sistem badan perlukan rehat.

2. Nak kurus.. Jangan makan FAST FOOD. Kandungan bahan kimia dan perosak sistem badan sangat tinggi.

Cuba baca nie. Banyak ke sikit?
Tak percaya?

Cuba, buat eksperimen sendiri kat rumah.

Tabur rempahnya kat atas rumput.

Apa akan jadi?

Saya dah serik.
Saya harap anda semua pun sama.

Inilah sedikit perkongsian daripada rakan NECK kita yang telah banyak berubah ke arah kehidupan yang lebih sihat.

Alhamdulillah.

SMS doakan semoga sahabat semua, kaya dan berbahagia di samping keluarga tercinta.

Sila SHARE jika anda rasa entry kali ini memberi manfaat kepada saudara-mara mahupun rakan-rakan sekeliling anda semua.

InsyaAllah.

Sekian, wassalam.
Salam Sayang, Salam Bahagia.

"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."
~Now Everyone Can Kurus~
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment