Monday 31 August 2015

MERDEKA!! MERDEKA!! MERDEKA!! RUGI !! 1000KALI RUGI !!

Assalamualaikum wbt..

SMS mendoakan semoga sahabat pengunjung blog SMS sentiasa berada dalam keadaan sihat sejahtera di samping keluarga tersayang.

Kita semua dimasukkan ke dalam syurga tanpa dihisab.

Salam Sihat, Salam Kemerdekaan.

RUGI !! 1000KALI RUGI !!

Sedikit perkongsian disebalik tabir NECK.

Hari ni,

Genap 31 Ogos 2015.. So, bermakna dah 58 tahun negara kita merdeka.

Merdeka !!
Merdeka !!
Merdeka !!

Allahuakhbar !!
Allahuakhbar !!
Allahuakhbar !!

Laungan demi laungan dilontarkan..

Dah lebih separuh abad.

Tapi, sepanjang tempoh ni. Cuba tanya diri kita..

Sudahkah diri kita, minda kita, kesihatan kita dan keluarga dimerdekakan.

Belum kan..

Kita masih seperti dulu.. Tiada apa-apa perubahan. Wang ringgit dan berbelas ribu dihabiskan.

Berhempas pulas, berpeluh keringat mencari nilai RM untuk kelangsungan hidup yang lebih baik.

Berbalik kepada diri kita hari ini.

Kita beria dan bersemangat nak kurus. Sanggup keluarkan belanja semata-mata untuk kurus.

Tapi, bila dah berbelanja macam-macam.. Kita senyap, diam dan sepi seribu bahasa.

Semua supplement, peralatan kurus, kasut, baju.. Terbiar je dalam kotak.

Masa sentiasa berjalan. Bergerak pantas.. Tanpa menunggu kita.

Sedar-sedar, dah 100hari.

Nasib baik, 100hari. Belum lagi 100 tahun.

Hurmm..

Takkan kali nie, pun tetap sama proses diet anda?

APA YANG ANDA CARI?

Kami sediakan..

Kalau dulu tiada Mentor.. Sekarang, dah ada Mentor.

Kalau dulu, tiada Ilmu.. Sekarang Elmu (Emosi+Ilmu) dah ada.

Dulu buat sorang-sorang.. Takkan sekarang pun sorang-sorang. Kita ada jemaah NECK..
Merdekakan diri anda dengan membuat perubahan positive yang lebih baik.
Berlepas✈️ sama-sama.. Dan mendarat pun sama-sama.

Cukup-cukuplah sia kan masa dan wang ringgit anda.

BAGAIMANA SAYA BERMULA??

Sejujurnya, saya dulu bermula dengan NECK, tak kenal sesiapa pun.

Apa yang saya tahu.. Saya dah penat gemuk. Saya dah penat nak bawak badan yang besar nie. Saya penat sebab banyak kerja saya terbatas.

Saya jadi malas.. Sangat malas.. Sebab, tiada orang support saya..

Inilah masanya untuk saya merdekakan diri sendiri. Tiada siapa dapat bantu melainkan diri kita.

Bukan Master Firdaus (As founder NECK), mahupun Coach dan juga crew.

Anda hebat dan bertuah..
Anda insan terpilih untuk bersama NECK..

Formula NECK memang hebat jika diamalkan.

Anda akan sentiasa bersama Coach yang tak pernah jemu membantu. 100hari dia jaga anda..

Ada pulak, CREW yang silih ganti berganti support anda.

Ada lagi, rerakan seperjuangan yang rindukan sapaan anda hari demi hari.

Saling bersaing antara satu sama lain.

Apa lagi, yang anda cari..

Semua dah cukup sempurna.

Sempurnakan lah diri kita. Dan merdekakan lah minda kita.

Gemuk boleh memendekkan usia. Sudah cukupkah amal kita kepadaNya?

Dan satu ayat sentap yang ingin saya kongsikan dengan anda..

Ni, ada orang pernah cakap kepada saya.. (Time bajet cam comey je dulu-dulu).

Comey ke Comey?
" .... Sekurang-kurangnya mati nanti, orang tak susah nak angkat ko! Dah hidup susahkan orang. Takkan mati nak masuk lubang kubur pun, nak susahkan orang jugak? At least, kalau ko ringan.. Senang sikit lah orang nak usung. "

Perghhh!!

Ayat ni, sangat menyentap hati saya..

Sehingga lah saya nekad untuk berubah.



Now! Or Never!!

All the best to u all..

Carilah WHY Factor U all untuk Kurus. Ia akan menjadi proses kurus lebih mudah dan smooth.

Salam Kurus dari CrewNECK untuk anda yang bakal bersama kami.

Sila SHARE jika anda ingin melihat perubahan pada saudara-mara atau rakan-rakan disekeliling anda untuk Kurus secara sihat.

InsyaAllah.

Sekian, wassalam.
Salam Sayang, Sayang bahagia.

"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."
~Now Everyone Can Kurus~
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment