Wednesday 8 October 2014

CINTAKU MULA BERSEMI DI MFMS

Assalamualaikum wbt..

Apa khabar sahabat-sahabat Cinta Hati Sakinah, yang disayangi dan dikasihi untuk malam ini?

Hari yang mulia penuh barakhah..Hari Raya Eidul Adha yang ketiga.

Walau apapun, SMS mendoakan anda sihat, ceria dan bahagia bersama keluarga di kampung halaman masing-masing dan tidak lupa juga kepada mereka yang sudah mula bekerja shift malam serta tidak kira di mana jua anda berada.

Ok, sahabat.. malam ni saya nak sambung bercerita kisah 100 Hari Mencari Cinta Sakinah yang mana episod kali ini adalah Cintaku Mula Bersemi di MFMS.

TAK KENAL MAKA TAK CINTA

Maria Firdaus' Millionaires in Shaklee (MFMS) adalah satu group ataupun empayar yang diasaskan oleh sepasang suami isteri yang sangat baik hati, pemurah dan sentiasa membantu tidak mengira masa dan keadaan.

Jom kita baca beberapa persoalan yang pasti ramai tertanya-tanya.

Siapakah mereka itu?

Orang kata kalau kita tak kenal..maka tak cinta kan? Begitulah juga sebaliknya.

Pengasas empayar MFMS ini lebih dikenali dengan panggilan mesra sebagai Master MariaFirdaus.



Macam mana SMS boleh kenal mereka nie? SMS ada story dalam entry yang lepas.

Ok, apa yang buatkan SMS terjatuh cinta kat mereka?

Tiada penawar mahupun racun.. bahkan jampi serapah yang membawa SMS kepada mereka. Ini semua adalah ketentuan Allah SWT, melalui usaha SMS sendiri. Bukan serah bulat-bulat seperti  menunggu bulan jatuh ke riba.

SMS mula tertarik dengan pendekatan yang diaplikasikan oleh group MFMS ini. Sangat senang dan mudah.. Dunia dan akhirat seiring dengan usaha.

Kami digalakkan untuk beramal dengan makanan rohani, Master Checklist dan beberapa tips untuk jemput-menjemput.

Yang mana sekali lagi, SMS katakan amat mudah dan sangat mudah. Semua orang mampu dan boleh sekiranya dibantu oleh mentor yang hebat seperti mereka.

Apakah yang MFMS lakukan? Kerja apa? Berniaga ke?

MFMS mengusahakan satu perniagaan atas talian atau online yang mana pada hari ni, rata-rata semua masyarakat dunia menggunakan internet. So, simple. Tiada masalah untuk berjaya.

Cuba tanya rakan sebelah.. dia ada menggunakan internet tak? Tak pun, anda sendiri di rumah.. ada melanggan wifi tak? Jawapannya, ada pada diri masing-masing. So, simple..

SMS pasti, 5 jam daripada 24 jam anda pasti diperuntukkan untuk online. betul, tak? Kalau betul.. Alhamdulillah. Anda memang seorang yang maju dan advance. 

Ada jugak yang tanya.. Cam mana pula saya? saya seminggu sekali je, online.. jangan risau tiada, masalah. Hendak seribu daya tapi tak mahu seribu dalih.

MFMS berniaga apa? Kata online.. takkan online semata-mata.

Ya, memang online. Kami berniaga SERVICE dan PRODUK. Cuma, online kan diri anda dan dengar cakap mentor.

Nak berniaga perlukan mentor yang dah berjaya dan terbukti berjaya. MFMS lah jawapannya.

Yang bestnya, lagi.. Dapat PENCEN KUBUR. Menyebarkan ilmu-ilmu bermanfaat kepada orang ramai.

Produk apa?

Kami berkongsi service untuk membantu ramai orang dari segi kesihatan dan kewangan. Produk yang kami gunakan adalah Shaklee yang telah lama bertapak di seluruh dunia sejak 50 tahun lalu.

Yang penting bagi SMS.. kawan SMS, Aina dan beberapa kawan yang lain telah menggunakan Shaklee.

So, tiada lagi rasa was-was kerana produk ini telah dijamin Halal oleh Jakim, 100% menggunakan bahan semulajadi dan selamat.





Dan kini, SMS telah menggunakannya. Alhamdulillah..memang hebat dan berkesan. Amat-amat membantu SMS yang dalam proses untuk kurus kembali. hihihi..


Jangan salah faham...Shaklee nie, bukan untuk kurus je taw. Macam-macam ada.. Itu yang buatkan SMS jatuh cinta nie :-)

Boleh berjaya ke? Berapa income yang boleh SMS dapat?

Alhamdulillah..setakat ni, semua yang dah join MFMS group ada income masing-masing. Ada yang 3, 4 dan 5 angka sebulan malah lebih dari itu. Yang penting tahu caranya. Pasti, mudah dan anda takkan menyesal.

Lagipun, modal perniagaan ni amat murah. Tak perlu keluarkan duit berjuta-juta untuk mulakan perniagaan. Cuma RM 75 untuk keahlian termasuk postage. Murah ke murah?

Pada SMS.. anda menggunakan iphone yang canggih-canggih dengan internet. Amat rugi penggunaan tanpa memberi pulangan kepada diri sendiri. So, jadilah pengguna yang bijak ya sahabat.. 

Dalam group ini..semua orang akan saling bantu-membantu.. tiada istilah pentingkan diri. Kau kau..aku aku..No!

Anda akan diajar from Zero to Hero..atau from Zero to Heroin.. tak pun..From Nothing to Something.. Ada tiga katogeri yang anda boleh decide..



Yang bestnya, lagi.. SMS dikelilingi oleh orang-orang hebat!! Once, SMS dah join.. rupanya ada beberapa group telegram dan rahsia facebook yang akan sentiasa membantu SMS selain mentor MariaFirdaus.

Semua memberikan sejuta lautan ilmu yang tak perlu keluar rumah berhari-hari, berminggu-minggu bahkan berbulan-bulan, untuk faham dan apply.


Alhamdulillah.. dipermudahkan jalan olehNya.


Anda...??



Mulakan langkah anda hari ini, sebelum anda menyesal melihat
10 tahun lagi. Ianya akan tetap sama tanpa sebarang tindakan.
Tanya pada diri nak berjaya ke gagal. Sebenarnya, jawapan sudah ada dalam diri masing-masing. Anda nak mengubah fikiran ke..atau nak mengubah sumber pendapatan.

Tak kisah la, nak buat part time ke.. full time ke.. Pada SMS, SMS nak ubah kedua-duanya. Kerana fikiran yang positif.. sentiasa ingin berjaya, akan memacu diri untuk terus berusaha dan berjaya. Percayalah..

Kalau anda sudah berfikiran negatif, lupakan niat untuk tambah pendapatan.. teruskan untuk berada di takuk yang lama.

Dunia makin lama makin maju.. Nilai mata wang kita makin lama makin rendah dengan gaji yang saban tahun demi tahun sama je.


Baru-baru nie, isu kenaikan minyak.. tak da pulak, isu gaji kita dinaikkan.. Why not?you take the action.. do, something different to your families.. not for you. 

InsyaaALLAH, kebahagiaan itu pasti akan menjadi milik anda.


Cam mana saya nak join?

Nasihat SMS, buat solat istikharah dahulu sekurang-kurangnya tiga kali supaya anda tidak menyesal di kemudian hari. Setiap urusan dan keputusan yang kami lakukan adalah berlandaskan kepada ajaran dan syariat islam.

Selepas itu, baru lah anda hubungi SMS sebagaimana tertera di bawah ini. I'm officially Shaklee Independent Distributor (SID).


So, tak perlu risau dan ragu-ragu. Kerana saya berada di bawah Empayar MFMS yang telah melahirkan ramai insan-insan bertakwa yang berjaya. Alhamdulillah..

Semoga entry kali ini dapat memberi manfaat kepada anda semua, dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat.. Nantikan episod seterusnya dalam Buih-Buih cinta Sakinah.

Sekian, wassalam.
Salam Sayang, Salam Bahagia.

"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."

EBOOK PERCUMA!! FREE TO DOWNLOAD!!
Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan insan-insan tersayang?
Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Cinta Hati SMS untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
 
Shaklee ID : 1168494
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment