Monday 27 October 2014

PERNIAGAAN MENURUT PERSPEKTIF ISLAM



Assalamualaikum wbt..

Malam ni, SMS nak teruskan berkongsi sedikit pengalaman dan kisah motivasi untuk bacaan sahabat semua sebagai pedoman kita di hari muka kelak. InsyaAllah :-)

Ini adalah hasil dari pembacaan SMS sendiri.. yang amat terkesan di hati dan terinsaf sendiri, apabila kita cuba audit dan muhasabah diri. Alhamdulillah..


SEDUTAN DARIPADA EBOOK "SORRY BOSS!! SAYA TERPAKSA BERHENTI KERJA"

PENGAKUAN SI SUAMI YANG AMAT SETIA DAN TELUS MENCINTAI BIDADARINYA:

“Apa yang lebih penting, melalui ebook ini saya kongsikan bagaimana isteri saya menjalankan perniagaan menurut perspektif yang diajar oleh Islam. Mungkin tidak tepat sepenuhnya, tetapi kami telah mencuba sebaik mungkin untuk mengikuti apa yang ajaran Islam sarankan.

Saya rasa, pengalaman kami yang tidak seberapa ini perlu diabadikan di dalam ebook ini agar anda semua dapat mengetahui bahawa perniagaan bukanlah sesuatu yang sukar untuk dilakukan, jika kita tahu cara yang betul.

Kejayaan memang perlu dibayar dengan harga yang ‘mahal’, dan ia tidak semestinya ‘mahal’ dari segi wang ringgit sahaja. Anda perlu bersedia untuk berkorban masa, berkorban tenaga dan segala-galanya. Itulah harga yang perlu dibayar untuk berjaya.

Banyak usaha yang perlu dilakukan. Ia memerlukan kekuatan dari dalam diri sendiri untuk berjaya. Tetapi ia tidak mustahil untuk dicapai. Semua orang boleh berjaya jika tahu caranya.

Akhir sekali, saya berharap agar satu hari nanti, akan ada di kalangan anda yang membaca buku ini akan menjadi seorang usahawan yang berjaya, yang dihormati, yang disegani dan yang lebih penting menjadi seorang usahawan yang bertakwa. Berjaya di dunia dan berjaya di akhirat.

BAK KATA SIFU BISNES KAMI, DR. AZIZAN OSMAN:- 



RASULULLAH SAW PERNAH BERSABDA:-

"Sebaik-baik manusia ialah manusia yang memberi manfaat kepada orang lain."
(Riwayat al-Baihaqi)

Dapatkan Cerita Penuh Kisah Motivasi Penuh Inspirasi Ini Secara PERCUMA Di www.ebookniaga.com/sorryboss/sakinahmatsaid

FREE!! TO DOWNLOAD
Untuk makluman anda, ebook ini sudah didownload lebih daripada 5000 orang dari seluruh Malaysia. Ramai yang memberi feedback positif dari ebook ini.


Sila like dan share sekiranya, sahabat rasa ia memberi manfaat kepada rakan-rakan anda di luar sana. Semoga sahabat Cinta Hati Sakinah sentiasa dipermudahkan segala urusan dan berjaya menjadi insan bertaqwa dunia dan akhirat.

Sekian, wassalam.
Salam Sayang, Salam Bahagia.

"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan insan-insan tersayang?
Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 

Hubungi Cinta Hati SMS untuk:-
FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
 
Shaklee ID : 1168494
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

1 comment:

sakinah (SMS) said...

RASULULLAH SAW PERNAH BERSABDA:

"Sebaik-baik manusia ialah manusia yang memberi manfaat kepada orang lain."
(Riwayat al-Baihaqi)

Post a Comment