Thursday 15 January 2015

RAHSIA TERBONGKAR!! KESILAPAN BESAR EBOOK NOW EVERYONE CAN KURUS (NECK) 2015

Assalamualaikum wbt..

Selamat pagi, Malaysia dan seluruh dunia :-)

Selamat pagi sahabat setia Cinta Hati Sakinah yang dikasihi :-)

Siapa "NAK KURUS?"

Siapa "NAK SIHAT?"

Semua orang NAK KURUS dan SIHAT kan..

Tiada sesiapa pun, yang ada kat dunia nie cakap "NAK SAKIT" atau "NAK GEMUK."

Kalau ada tue.. Memang orang tue, dah kurang betul. 

Actually, bukan kurang betul. Salah faham dengan apa yang minda separa sedar perlukan.

Saya sendiri akui... ada antara rakan-rakan yang NAK GEMUK!

Sebenarnya, mereka bukan NAK GEMUK. Mereka nak tambahkan berat badan untuk hidup sihat. Begitu, juga si GEMUK yang NAK KURUS. Mereka perlu turunkan berat badan untuk hidup SIHAT. Bukan hidup KURUS.

Hahaha..

Pening

Jangan pening, pening, ya sahabat. Saya sengaja mengajak anda semua aktifkan minda di pagi hari. Al-maklum, lah.. masih, ada yang menguap dalam kereta kerana terperangkap jamp. Ada jugak yang terangguk-angguk kat meja ofis lagi. Sebab, tak cukup tidur dan kurang rehat.

Kecian, kan mereka-mereka ini.

Saya pernah laluinya. Saya memahami keadaan itu. 

RAHSIA EBOOK NECK TERBONGKAR!!

Haa... 

Mesti, anda semua tertanya-tanya apakah rahsianya?

Mesti, ramai nak tahu.. betul, kan? Sebelum tue, baca dulu DI SINI.

Kita semua selalu tertipu dengan iklan yang best-best, yang cantik.. yang cun-cun. Yang slim-slim.

Kalau kat tv tue.. duta sesuatu produk mesti, artis yang dah tersedia cantik dan kurus. Ini contoh, taw.. Bukan nak kondem tv atau mana-mana produk kurus pulak.

Nanti, tak pasal-pasal saya kena penalti. Huhuhu..

Pagi ini, saya nak tunjukkan beberapa duta famous dalam ebook Now Everyone Can KURUS yang menjadi kegilaan ramai kaum wanita di luar sana. Tak kurang, juga.. jejaka-jejaka boroi dan buncit pun tak lepaskan peluang PERCUMA dan TERHAD ini.

Siapa kata Wanita dah berkahwin tak boleh KURUS?

Siapa kata Remaja perempuan yang tembam bam tak boleh KURUS? 

Lelaki boroi dan buncit tak boleh KURUS dan KACAK bergaya?

BOLEH, LAH.. Tiada masalah pun. Jom! tengok dan tilik satu-satu gambar di bawah ini. Tak nampak kena pakai kanta pembesar. Hehehe..

Jangan marah.. gurau, je taw :-)


Dua peringkat usia wanita bergelar ibu dan juga anak dara yang pernah KEGEMUKAN sebelum jumpa formula mudah M.E.S.T.I KURUS.


Yang ni, pulak.. jejaka bergelar suami kepada isteri yang cun-cun dan anak yang comel-comel. Jujur saya cakap.. Isteri dorang, memang cun dan cantik. Cam mana mereka, boleh jadi cam ni yaKecian, kan..


Nak tahu?

Ebook ini, dijual dengan harga RM10 seunit. Tapi... Sekarang, saya berikan ianya PERCUMA selagi stock masih ada.

Anda boleh download free di sini : http://www.noweveryonecankurus.com/sms/ . Tapi, ada syarat taw.. Lepas baca mintak anda SHARE kepada rakan-rakan dan sesiapa sahaja kenalan anda.

READ & SHARE
Jika anda gagal berbuat demikian, maka anda lah insan yang membuat KESILAPAN BESAR yang saya maksudkan di atas.

KESILAPAN BESAR BILA BACA EBOOK NECK

Anda nak KURUS, SIHAT, SEGAK dan CANTIK.. Tapi, anda buat sorang-sorang. Memang susah lah nak KURUS.

Anda ada ilmu yang bermanfaat selepas baca ebook nie.. tapi, anda diamkan buat perkasam. Anda KURUS, sorang-sorang. Anda takkan KURUS. 

Sebab, tiada kawan-kawan yang ingatkan anda untuk KURUS. Hidup kita nie, perlu saling ingat memperingati antara satu sama lain. Baru mudah untuk berjaya.

InsyaAllah.

KURUS untuk semua orang.. bukan untuk orang KURUS sahaja, Semua orang layak untuk KURUS dengan SIHAT. Tiada pengecualian.

Jika anda antara mereka yang tergolong dalam membuat KESILAPAN BESAR.. anda perlu rasa takut. 

Kalau suatu hari nanti di akhirat, mereka yang GEMUK akan cari anda kerana membiarkan mereka terus berlaku kejam kepada diri sendiri. Tanpa ada peringatan dan kesedaran untuk KURUS dan SIHAT ikut sunnah Rasulullah SAW oleh anda yang tahu formula KURUS.

Jangan salahkan saya.. Hahaha..

Siapa saya.. saya cuba membantu dan membantu mereka semua untuk KURUS dan SIHAT sebab saya pun pernah berada di tempat mereka. 

Tapi, saya dan penulis tiada bajet yang besar untuk mempromosikan kepada umum, Hanya mengharapkan bantuan dan rasa kasih serta sayang dari sahabat semua untuk bantu mereka-mereka yang Obesiti dan GEMUK.

InsyaAllah..

Sama-sama kita doakan kejayaan mereka untuk KURUS dan SIHAT.

Aaminn.

Jom! Kurangkan dosa.. tambahkan pahala dengan sebarkan ilmu-ilmu bermanfaat.
Sekali lagi, saya minta sahabat LIKE dan SHARE sekiranya, rasa ia bermanfaat kepada rakan-rakan atau saudara-mara anda di luar sana.

SMS doakan sahabat Cinta Hati Sakinah sentiasa dipermudahkan segala urusan dan berjaya menjadi insan bertaqwa dunia dan akhirat.

Sekian, wassalam,
Salam Sayang, Salam Bahagia.

"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."
~Now Everyone Can Kurus~
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment