Saturday 17 January 2015

TAWARAN RM1000 DENGAN 7 FORMULA MUDAH EBOOK PERCUMA NOW EVERYONE CAN KURUS (NECK)

Assalamualaikum wbt..

Salam 1Malaysia dan salam bahagia kepada semua pengunjung laman Cinta Hati Sakinah.

Hari ini, SMS nak kongsi satu tawaran menarik yang ramai belum taw. Memandangkan, program Now Everyone Can Kurus (NECK) mendapat sambutan yang amat menggalakkan.

So, saya nak ceritalah sikit untuk gambaran kepada sahabat semua.

Ada juga yang bertanya, mudah ke nak KURUS?

Jawapannya, mudah je kepada saya sendiri yang amalkan 7 formula ini. Memang sangat -sangat berkesan.. Yang tak berkesan bila kita tak tahu.



Cam mana, Nak tahu tak?

Mestilah, nak tahu kan.. Hehehe..

Saya faham perasaan anda semua. Sebab, kita serupa. Saya pernah berada di situasi anda.

Bukan mudah nak kurus.. Tapi, bila saya jumpa Formula ini, rasa rugilah saya tak bantu rakan-rakan yang macam saya suatu masa dahulu, kan.

Jangan risau.. anda membuat pilihan yang betul, bila membaca perkongsian ini.

InsyaAllah.

WAJIB! MAKAN LIMA KALI SEHARI

Apa Makan 5 kali sehari? Biar betul...?

Betul, lah sahabat... Jika saya sebelum nie, pun cam terkejut. Ada ke patut, makan 5 kali sehari. Banyak, tue.. Boleh gemuk saya. Hahaha..

Adakah anda, berfikiran seperti saya?

Jika, ya.. Sila jangan terkejut.

Memang makan 5 kali sehari akan buatkan kita mudah nak kurus.

Wow!! Cam best, je.. 

Tapi.. mesti tahu, caranya. Jangan main, makan je. Melantak ikut suka hati.

Untuk makluman sahabat.. Tak perlu pun, skip makan nasik. Boleh, je makan.

Cuba baca status FB seorang sahabat di bawah ini:

Nak KURUS Jangan skip makan nasik.
Kecian, kan..

Sebenarnya, saya dah jumpa ramai yang mengalami masalah cam nie. Dah susut berkilo-kilo. Tiba, naik 2,3 kali ganda. Mahu, tak ngeri dan serik..

Boleh je, makan.. Tapi, kena ada ilmu. Barulah mudah nak Kurus dan yang paling penting, berat badan kekal Ideal. 

Best ke Best?

Mestilah, Best..

Ini, baru sikit saya bagi tips mudah kurus. Bayak, lagi taw. Anda juga boleh baca DI SINI.

RM1000 DENGAN 7 FORMULA MUDAH M.E.S.T.I KURUS

Nak tahu cara? Kena lah baca ebook Now Everyone Can Kurus nie. Ada tawaran menarik sedang menanti anda.

Tawaran hadiah istimewa bernilai RM1000 kepada mereka yang nak KURUS. Ada ke, orang tak nak hadiah?

Dah lah, dapat formula mudah nak KURUS.. Pastu, ada pulak hadiah.

Siapa tak nak, kan.. Saya pun, nak. Hehehe..

Tapi, cam mana saya nak dapatkan ebook nie?



ADA 2 CARA SAHABAT.

Cara Pertama:

Anda buat pembayaran bernilai RM10 untuk seunit.

Masukkan ke akaun Maybank, Sakinah Mat Said : 163037117882.

Selepas itu, SMS kepada saya beserta dengan alamat : 019-916 4276

ATAU

Cara Kedua:

Sila tekan button SHARE di bawah ataupun di atas, Kemudian, SHARE entry ini di link FB anda mahupun rakan-rakan anda. 

Anda layak mendapat ebook ini secara PERCUMA tanpa membuat sebarang bayaran. 


(Anda wajib! tunaikan amanah ini. Supaya lebih ramai yang akan kurus bersama dengan anda) 

Saya telah memberi ebook ini, secara PERCUMA.. So, saya harap anda pun berlaku jujur dengan diri sendiri dan juga Allah SWT.

Saya cuma nak bantu rakyat malaysia yang semakin ramai menjadi populasi terancam dan diancam bahaya kerana masalah kegemukan.

Dimana-mana, sahaja ada orang gemuk dan obesiti.

Marilah sama-sama bantu saya, kurangkan populasi ini.
Anda Sihat.. Kita Semua Kurus dan Sihat. InsyaAllah.
Selamat membaca dan semoga ia bermanfaat kepada anda dan juga rakan-rakan anda yang nak kurus.

Saya doakan anda semua, sentiasa dikurniakan kesihatan dan kebahagiaan oleh Allah SWT di dunia dan akhirat. 

InsyaAllah.


Thanks For Reading :-)

Sekian, wassalam,

Salam Sayang, Salam Bahagia.


Kurus dan Sihat dari Rumah dalam masa 100Hari.

"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."
~Now Everyone Can Kurus~
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment