Friday 9 January 2015

SIAPA ADA PERASAAN SEPERTI INI, "MAHU TAPI TAK MAMPU" WAJIB BACA!!

YOU..!! Betul?"Mahu tapi tak mampu"
Assalamualaikum wbt..

Salam Jumaat, buat semua sahabat Cinta Hati Sakinah.

Hari nie, SMS nak sambung Sedutan Dari Ebook “Sorry Boss!!! Saya Terpaksa Berhenti Kerja”

Apa katanya:

Selepas pulang dari Kursus Advanced Marketing Power (AMP), banyak yang saya belajar di sana. 


Antaranya, Goal Setting’  dan Sampai Bila’.

Saya mula berbincang dengan Maria mengenai ‘Impian Yang Ingin Dicapai Dalam Kehidupan Beliau’.

Bagi saya, inilah yang berjaya mengubah mentaliti Maria untuk cuba membuat bisnes.

Saya mula berbincang dari hati ke hati dengan Maria. Saya bertanya Maria apa yang Maria mahu capai dalam hidupnya.

 1.   “Berapa income sebulan yang Sayang mahu?



2.   “Kereta apa yang Sayang impikan?”



3.   “Kehidupan macam mana yang Sayang inginkan?

Bebas? dan tenang..
4.   “Berapa banyak yang Sayang mahu sumbangkan kepada orang lain dalam tempoh sebulan?”



5.   “Kejayaan yang macam mana yang Sayang mahu capai dalam kehidupan?”




6.   “Sayang mahu mengejar KERJAYA yang hebat, ATAU mahu menjadi seorang IBU & ISTERI yang mempunyai banyak MASA BERKUALITI dengan keluarga, tetapi pada masa yang sama tetap mempunyai INCOME yang lumayan.”




Banyak lagi soalan yang saya tanya dan saya minta Maria senaraikan satu persatu.

Bila disenaraikan, terlalu tinggi impian Maria. Terlalu banyak yang Maria mahu.

Itu mahu, ini mahu. Semuanya Maria mahu.

Malangnya, Maria TAK MAMPU.

Ini ‘summary’ yang dapat saya buat mengenai impian BESAR MARIA itu.

“Kalau boleh, Maria nak duduk di rumah. Tak perlu pergi kerja. Tapi, dalam masa yang sama Maria nak income sebulan RM20,000. Maria nak pakai kereta Mercedes atau BMW. Kalau boleh, Maria nak keluarkan zakat sebanyak mungkin untuk bantu lebih ramai orang Islam yang lain”

Tapi…… Semua ini hanya menjadi impian sahaja. 

Anda ingin ketahui apa yang terjadi kepada Maria seterusnya.

Dapatkan Cerita Penuh Kisah Motivasi Penuh Inspirasi Ini Secara PERCUMA Di www.ebookniaga.com/sorryboss/sakinahmatsaid


FREE!! TO DOWNLOAD
Untuk makluman anda, ebook ini sudah didownload lebih daripada 5000 orang dari seluruh Malaysia. Ramai yang memberi feedback positif dari ebook ini.

Sila LIKE dan SHARE sekiranya, sahabat rasa ia bermanfaat kepada rakan-rakan anda di luar sana.

SMS doakan sahabat Cinta Hati Sakinah sentiasa dipermudahkan segala urusan dan berjaya menjadi insan bertaqwa dunia dan akhirat.

Sekian, wassalam,
Salam Sayang, Salam Bahagia.

"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan insan-insan tersayang?
Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 
Hubungi Cinta Hati SMS untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Shaklee ID : 1168494
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com
FB : Sakinah Mat Said

No comments:

Post a Comment