Tuesday 13 January 2015

100 HARI SAHABAT DAN CINTA HATI SMS BERSAMA FORMULA MUDAH MESTI KURUS 2015

Assalamualaikum wbt...

Apa khabar sahabat pembaca setia dan pengunjung baru ke blog Cinta Hati SMS pada hari ini?

SMS doakan anda semua, Kaya Kesihatan, Kaya Kejayaan dan Kaya Kebahagiaan (4K) dunia dan akhirat.

Alhamdulillah... InsyaAllah, hidup anda akan lebih bahagia dan berjaya sekiranya anda memiliki Kekayaan Kesihatan dari luar dan dalam.

Jika sebelum ini, di tahun 2014 saya telah berkongsi kisah perjalanan 100 Hari bersama Cinta Hati Sakinah.


Badan semakin bulat dan double chin, cam anak 6.
Saya cuba berusaha untuk turunkan berat badan dari seorang yang berada di ambang Obesiti Tahap 1 kepada berat badan normal. Syukur, kepada Allah.. Dalam tempoh tersebut, saya berjaya turunkan berat sebanyak 8kg. 

Bila kita nak kurus.. Ramai yang bagi support. Ini pemberian ikhlas dari seorang rakan niaga saya a.k.a Pegawai Kesihatan di Negeri Perlis.
Sekarang, saya masih berusaha untuk dapatkan berat yang betul-betul ideal dalam Misi Now Everyone Can KURUS (NECK) 2015 nie.

Saya bermatlamat untuk turunkan kepada 48kg (BMI : 21).

Cuma bezanya, sekarang.. Saya akan bersama sahabat Cinta Hati Sakinah untuk menjayakan misi ini.

Doakan saya, ya sahabat semua. 

Sesungguhnya, doa dan sokongan dari kalian amat bermakna buat saya. 

NOW EVERYONE CAN KURUS (NECK) 2015

Siapa tahu Kenapa NECK?

Kenapa Now Everyone Can KURUS?

Setiap orang mempunyai hak dan peluang untuk KURUS dengan FORMULA M.E.S.T.I ini.

No more, istilah.. "Ko, GEMUK! Ko, memang dah dilahirkan untuk GEMUK!!" Bukan, lagi.. 

"Bila saya nak KURUS.. Ramai yang perli-perli saya. Ejek-ejek, saya."

Jangan risau, kita KURUS secara berjemaah, baru enjoy dan seronok :-)

Selagi anda, ada keinginan untuk KURUS dengan SIHAT.. Sebenarnya, anda mempunyai peluang dan harapan yang sangat tinggi untuk KURUS dengan jaya dan bahagianya.

Apabila anda, sudah  kuasai formula ini.. anda terpaksa kaya dunia dan akhirat. Percayalah.

Sahabat,

Orang yang Kaya.. belum tentu Sihat. Kerana bila dia sakit.. dia akan berhabis beribu-ribu wang ringgit (kemungkinan jutaan ringgit) untuk membayar nilai nikmat Kesihatan.

Tapi.. Orang yang Sihat, sudah pasti dia seorang yang Bahagia dan Berjaya. Dia mampu berusaha dengan sihat untuk menjadi lebih Kaya untuk kuasai 4K.

InsyaAllah.

PELANCARAN EBOOK NECK 2015

Sempena projek NECK yang dilancarkan pada hari ini, sukacitanya saya ingin menjemput anda semua bersama-sama dengan SMS jayakan misi NECK 2015.

Saya takkan bahagia.. sekiranya, saya ada ilmu.. saya ada pengalaman.. saya tahu apa kesilapan demi kesilapan yang telah kita lakukan kepada diri sendiri.

Sedih dan serba salah sentiasa menghantui diri, di kala saya terserempak dan berselisih dengan mereka yang gemuk dan obesiti.

Alhamdulillah.. hasil usaha dan idea (Formula M.E.S.T.I) superb!! dari Master Firdaus sendiri yang berjaya turunkan berat sebanyak 11.5kg dalam tempoh 100 hari amat-amat membantu saya yang pernah gemuk kali kedua (boleh baca DI SINI).



Saya akan bantu anda dengan ilmu-ilmu dari mentor dan coach yang sememangnya akan FOKUS kepada impian anda untuk KURUS dan SIHAT.

Mana-mana peserta yang berjaya capai target mereka.. akan ada HADIAH MISTERI sedang menanti anda selepas 100 hari.

Wow...!! Dah KURUS..dapat hadiah, pulak. Siapa, nak bagi kan..

Jom!! Kita realisasikan misi ini bersama-sama seluruh rakyat Malaysia yang lain. Ramai yang memberi feedback positive selepas membaca ebook mini ini.

"Alamak!! Bestnya.. Cam mana, saya nak join?"

Saya nak join..."

Saya nak join..."

Mudah, je sahabat.. First, anda boleh tekan dan download link ini: http://www.noweveryonecankurus.com/sms Mini book yang diilhamkan oleh Master Firdaus yang juga seperti saya, ingin melihat lebih ramai rakyat Malaysia amalkan gaya hidup sihat yang betul. 

FREE!! TO READ & SHARE
Kemudian baca dan fahamkan. Bila dah faham, sila share kepada rakan-rakan atau saudara-mara anda di luar sana.

Semoga lebih ramai insan-insan yang OBESITI atau OVERWEIGHT mendapat manfaat dari Misi NECK ini.

Niat saya, hanya ingin membantu anda kerana saya pernah berada di tempat anda semua. Bukan lagi gurauan mahupun igauan.. tapi, ianya adalah satu mimpi ngeri kepada kita semua.

Allahuakhbar..

Mari kita, sama-sama aminkan doa ini:


Bismillahirrahmanirrahim..

"Ya Allah, Ya Tuhanku.. Sesungguhnya, Kau Maha Melihat, Maha Mendengar dan lebih Maha Mengetahui akan hamba-hambaMu ini. Ampunilah, dosa-dosa kami.. dosa kedua ibu-bapa kami, dan seluruh umat Nabi Muhammad SAW. Ampunilah, kami.. Kami telah berlaku kejam kepada diri kami sendiri. Bantui lah kami... Bantu kami untuk jaya kan misi Now Everyone Can KURUS (NECK) 2015. Permudahkan kami mencari Cinta-Mu Ya Rabb.. Cinta Hakiki dalam mengamalkan gaya hidup sihat mengikut sunnah Rasulullah SAW. Ya Allah, Ya Tuhanku.. Kau Maha Pemurah, Pengasih lagi Maha Penyayang serta Maha Pengampun. Berkatilah, usaha dan misi kami ini dalam mencari cinta-Mu."

Aaminn..
Aaminn..
Aaminn...

Sekian, wassalam.
Salam Sayang, Salam Bahagia.


"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."
~Now Everyone Can Kurus~

019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment