Tuesday 16 December 2014

KELUAR DARI MIMPI NGERI....TUNJUK AJARMU SIFU


Keluar dari mimpi ngeri
Assalamualaikum wbt..

SMS mendoakan semoga sahabat Cinta Hati Sakinah, sentiasa sihat, bahagia dan berjaya di samping keluarga tersayang.

Apa SMS nak berceita hari nie, ya? Hrmmm... Mesti sahabat semua sudah tak sabar nak tahu ya?

Hari ini, SMS nak sambung story kisah Mia dan husbandnya dari entry yang lepas (boleh click DI SINI).

Jika sebelum ini, si husband bermimpi ngeri.. ngeri sengeri ngerinya. Kecian, kan.. Tapi, dia beruntung dan bertuah sebab sentiasa ada Mia di sisi sebagai pemberi semangat dan sokongan jiwa dan raga.

Seronok ke seronok? Pastilah seronok ada cinta hati. Hehe :-)

Si husband berusaha bangkit keluar dari mimpi ngeri yang membelenggu diri dan keluarga.

SEDUTAN DARI EBOOK "SORRY BOSS!! SAYA TERPAKSA BERHENTI KERJA"

“Saya bertemu dengan staf CP (Syarikat Integrator Ayam Saya), saya minta mereka tunjukkan saya siapa penternak ayam terhebat di utara. Saya mahu belajar daripada penternak itu.
Mula nampak sinar kebahagiaan
Mengapalah selama dua tahun saya buat bisnes, langsung tak terlintas di hati saya untuk belajar cara menternak ayam daripada mentor yang hebat?


Mengapa saya perlu ‘langgar dinding’ sendiri dengan menternak ayam menggunakan kaedah sendiri?

Kenapa saya tak terfikir untuk menggunakan kaedah ‘short cut’? Iaitu belajar daripada mereka yang sudah terbukti berjaya.

Menurut staf CP, penternak ini memperoleh keuntungan ayam secara konsisten setiap pusingan.

Ternyata, saya berjumpa dengan orang yang tepat. Beliau berkongsi pengalaman dengan saya mengenai ilmu dan sistem ternakan ayam yang betul dan sudah terbukti berkesan.

Pulang dari pertemuan dengan beliau, saya mula mengamalkan semua ilmu yang sudah diajar oleh beliau.

Ternyata, pertemuan saya dengan beliau selama tiga jam telah mengubah sistem bisnes saya. 


 HANYA 3 JAM MENGUBAH SEGALA-GALANYA 

Mengubah keuntungan yang saya peroleh dan seterusnya mengubah kehidupan saya yang penuh dengan liku-liku kegagalan demi kegagalan.



Selepas melalui tempoh yang perit dalam bisnes selama dua tahun, bisnes saya mula memberi pulangan yang amat memberangsangkan.”………………….. (bersambung)



Anda ingin mengetahui apa yang terjadi seterusnya dalam hidup saya?

Sila Dapatkan Cerita Penuh Kisah Motivasi Penuh Inspirasi Ini Secara PERCUMA Di www.ebookniaga.com/sorryboss/sakinahmatsaid


FREE!! TO DOWNLOAD
Untuk makluman anda, ebook ini sudah didownload lebih daripada 5000 orang dari seluruh Malaysia. Ramai yang memberi feedback positif dari ebook ini.

Sila like dan share sekiranya, sahabat rasa ia memberi manfaat kepada rakan-rakan anda di luar sana. Semoga sahabat Cinta Hati Sakinah sentiasa dipermudahkan segala urusan dan berjaya menjadi insan bertaqwa dunia dan akhirat.

Sekian, wassalam.
Salam Sayang, Salam Bahagia.

"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan insan-insan tersayang?
Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 
Hubungi Cinta Hati SMS untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


Shaklee ID : 1168494
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

2 comments:

Tuesday Night Workout said...

Alhamdulillah sakinah dah bertemu sifu yang sangat awesome !!!!

sakinah (SMS) said...

Alhamdulillah..Semoga lebih ramai lagi yang akan bertemu sifu @ mentor yang hebat-hebat dan awesome!! :-)

Post a Comment