Sunday 14 December 2014

TOLONG!! TOLONG...!! MIMPI NGERI

Tolong!! Tolong!!!
Assalamualaikum wbt..

SMS mendoakan semoga sahabat Cinta Hati Sakinah, sentiasa sihat, bahagia dan berjaya di samping keluarga tersayang.

Kali ini, SMS nak berkongsi kisah Motivasi dari entry yang lalu (click DI SINI)

Apa jadi ya, kepada si suami Mia?


SEDUTAN DARI EBOOK "SORRY BOSS!! SAYA TERPAKSA BERHENTI KERJA"

Semasa saya menjalankan perniagaan ternakan ayam. Terus terang saya katakan, saya tidak mempunyai mentor, ilmu dan sistem yang betul.

Ternakan ayam tanpa mentor dan ilmu
Kesannya, saya hanya ‘membunuh’ diri saya sendiri dalam perniagaan.

Perniagaan ayam saya mengalami banyak masalah. Ayam tidak membesar seperti yang sepatutnya. Makan banyak, tapi tak berat.

credit to www.mariafirdaus.com.my
Allahuakbar. Ia menjadi cabaran buat saya. Pada tahun pertama, pernah sekali, saya rugi sekitar RM25,000. Pada waktu yang lain pula, sekali lagi saya rugi RM15,000.

Allahuakhbar! Semakin merosot dan rugi.
Pada waktu itu, keuntungan saya biasa-biasa sahaja. Bukanlah sesuatu yang dapat membanggakan saya. Nak bayar duit bank pun tak lepas.

Pengalaman paling menyayat hati saya adalah apabila pihak bank menelefon saya:

“Encik Firdaus, pinjaman encik dah tertunggak 4 bulan ni. Kalau boleh, saya minta encik datang bayar segera ya.”

Allah Allah. Pedihnya hati ini, hanya Allah sahaja yang tahu.

Keadaan seperti ini berlarutan selama 2 tahun. Sehinggalah satu hari Allah hantarkan ‘sesuatu’ yang telah mengubah kehidupan saya.………………….. (bersambung)

Anda ingin mengetahui apakah perkara yang telah mengubah hidup saya? Dapatkan Cerita Penuh Kisah Motivasi Penuh Inspirasi Ini Secara PERCUMA Di www.ebookniaga.com/sorryboss/sakinahmatsaid

ebookniaga.com/sorryboss/sakinahmatsaid
FREE!! TO DOWNLOAD
Untuk makluman anda, ebook ini sudah didownload lebih daripada 5000 orang dari seluruh Malaysia. Ramai yang memberi feedback positif dari ebook ini.

Sila like dan share sekiranya, sahabat rasa ia memberi manfaat kepada rakan-rakan anda di luar sana. Semoga sahabat Cinta Hati Sakinah sentiasa dipermudahkan segala urusan dan berjaya menjadi insan bertaqwa dunia dan akhirat.

Sekian, wassalam.
Salam Sayang, Salam Bahagia.

"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan insan-insan tersayang?
Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 
Hubungi Cinta Hati SMS untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


Shaklee ID : 1168494
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

2 comments:

Tuesday Night Workout said...

Perkongsian yang sangat baik

sakinah (SMS) said...

Terima Kasih, sifu :-)

Post a Comment