Sunday 21 December 2014

KESAN DARI SEMINAR AMP DR AZIZAN OSMAN


Assalamualaikum wbt..

SMS mendoakan semoga sahabat Cinta Hati Sakinah, sentiasa sihat, bahagia dan berjaya di samping keluarga tersayang.

SMS nak sambung story kisah motivasi yang lalu (baca DI SINI).. apa yang jadi kepada si suami selepas pulang dari program Dr. Azizan Osman.


SEDUTAN DARI EBOOK "SORRY BOSS!! SAYA TERPAKSA BERHENTI KERJA"

Selepas mengamalkan beberapa tips yang diberikan oleh Dr Azizan Osman, saya merasakan alangkah seronoknya kalau saya dapat mengembangkan lagi bisnes saya.
Kata-kata oleh  DR AZIZAN OSMAN
Saya rasa macam nak buat bisnes lain selain daripada ternakan ayam. Tetapi, saya ada masalah besar.

Masalah saya, perniagaan ayam sudah mengeluarkan modal yang tersangat besar dan saya tak boleh berhenti begitu saja.

Lagi pun, masih banyak hutang bank yang perlu saya jelaskan. Saya tak boleh berhenti menternak ayam.

Tapi, saya tak boleh nak buat bisnes lain selain daripada ternakan ayam. Ini kerana, bisnes ternakan ayam saya ini memerlukan komitmen yang amat tinggi daripada saya.

Saya takut, kalau saya buat bisnes lain selain daripada ayam. Saya tak dapat fokus dengan ternakan ayam saya.

Fuhhhhhh………!!

Saya rasa kecewa, saya ada banyak sangat ilmu ‘marketing’. Tapi saya tak mampu nak menggunakannya.


Saya merasakan, jika saya tidak menggunakan ilmu-ilmu yang dipelajari dari kelas Dr Azizan ini, lama-kelamaan saya akan lupa.

Sia-sialah saya pergi kursus 3 hari, bayar RM997 dan tidak memberi manfaat kepada sesiapa.

Puas saya berfikir, apa cara terbaik untuk saya gunakan semua ilmu-ilmu saya ini. Akhirnya, Allah memberi ilham kepada saya.

Saya mahu Maria sahaja yang buat bisnes untuk tambah side-income dia. Saya yang akan ‘coach’ beliau secara personal. Saya yakin, dengan ilmu yang saya ada.

InsyaAllah, saya dapat membimbing Maria untuk berjaya dalam perniagaannya……(bersambung)

Anda nak tahu apa kisah Maria? Siapa beliau?

Dan bagaimana beliau mula mengorak langkah? Dapatkan Cerita Penuh Kisah Motivasi Penuh Inspirasi Ini Secara PERCUMA Di www.ebookniaga.com/sorryboss/sakinahmatsaid


FREE!! TO DOWNLOAD
Untuk makluman anda, ebook ini sudah didownload lebih daripada 5000 orang dari seluruh Malaysia. Ramai yang memberi feedback positif dari ebook ini.


Sila like dan share sekiranya, sahabat rasa ia memberi manfaat kepada rakan-rakan anda di luar sana. Semoga sahabat Cinta Hati Sakinah sentiasa dipermudahkan segala urusan dan berjaya menjadi insan bertaqwa dunia dan akhirat.

Sekian, wassalam.
Salam Sayang, Salam Bahagia.

"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan insan-insan tersayang?
Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 
Hubungi Cinta Hati SMS untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


Shaklee ID : 1168494
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment