Saturday 7 February 2015

AMARAN!! TIADA JALAN SINGKAT UNTUK KURUS

Assalamualaikum wbt..

Apa khabar sahabatku yang disayangi pada hari ini?

SMS mendoakan anda semua berada di bawah lindungan dan rahmat Allah SWT sentiasa. InsyaAllah.

Sahabat..

Program Now Everyone Can Kurus (NECK!) dah 7 hari berlangsung.

Alhamdulillah.. mendapat feedback yang positif dari peserta.

Mereka seronok kurus secara berjemaah dan rasa amat bersyukur.
Tiada jalan singkat untuk kita kurus. Melainkan, dengan usaha dan tunjuk ajar dari yang lebih pakar dalam bidang kesihatan ataupun Personal Trainer.

Anda boleh buat pembedahan sebagaimana gambar di atas. Tapi, saya amat tidak galakkan kerana ada kesan sampingan yang mungkin kita tidak ketahui.

Lagipun, rasanya perbelanjaan untuk pembedahan ini.. boleh tahan nilainya.

Huhuhu..

Saya pun berjaya kurus dengan Formula (Mudah MESTI Kurus) yang sedang mereka lakukan ini.

APA RAHSIA SAYA?

Saya berjumpa ramai orang yang datang kepada saya.. dan bertanya.

Apa rahsia saya berjaya turunkan berat badan?

Berapa lama saya ambil masa untuk nampak kesan penurunan?

Rata-rata itulah, soalan yang keluar dari mulut mereka.

Dan apabila saya kongsikan pula, pengalaman rakan kami yang berjaya kurus selepas bersalin. 

Ini sahabat kami.
Soalannya, tetap sama.

Tapi, saya tak salahkan mereka. Saya faham. Sebab, saya juga pernah melaluinya.

Apabila pelbagai usaha dan cara.. serta janji-janji manis diberikan kepada kita, tidak berhasil. Kita akan rasa penat.

Tapi, bagi saya. Saya bukan jenis yang suka mencuba pelbagai produk pelangsingan tanpa usul periksa.

Kerana ianya, boleh memudaratkan diri jika tersalah ambil.

Peserta NECK yang semakin faham bagaimana cara untuk kurus dengan sihat.

Bohong lah, kalau saya nie langsung tak pernah mencuba kan.

So, cam mana?

Saya yakin anda semua mahu kurus dan sihat. Tiada siapa nak kurus tapi, sakit.

Betul ke betul?

Apa kata, sahabat download baca ebook di bawah ini dan hayati apa yang dikongsikan oleh sahabat kita ini.


FREE TO DOWNLOAD

Semoga ia bermanfaat kepada anda dan juga rakan-rakan anda yang nak kurus dan sihat.

Saya doakan anda semua, sentiasa dikurniakan kesihatan dan kebahagiaan oleh Allah SWT di dunia dan akhirat. 

InsyaAllah.

Thanks For Reading :-)

Sekian, wassalam,
Salam Sayang, Salam Bahagia.

"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."
~Now Everyone Can Kurus~
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment