Sunday 1 February 2015

PERTANDINGAN NOW EVERYONE CAN KURUS (NECK!!) KUMPULAN PERTAMA BERMULA

Ini Coach mereka.
Assalamualaikum dan selamat pagi semua Sahabat Cinta Hati Sakinah :-)

Sebagaimana anda semua sedia maklum.. SMS sekarang sedang jalankan satu program Now Everyone Can Kurus (NECK!!) bersama-sama dengan mentor Master MariaFirdaus dan sahabat seperjuangan.

Jika anda belum tahu.. boleh baca DI SINI. SMS ada war-warkan kepada sahabat semua.

Hari ini, 1 Februari 2015.. Maka bermulalah perjuangan peserta-peserta kumpulan pertama mulakan rentak mereka.

Seronok dan meriah kumpulan NECK nie. Mereka sangat-sangat teruja untuk kurus dan sihat.

Sebelum program bermula.. kami pihak penganjur mengadakan sesi suai kenal terlebih dahulu bersama peserta sebelah malam tadi. 

Sembang-sembang melalui group Telegram je, pun. Then, kitorg tak pernah berjumpa mahupun kenal antara satu sama lain.

Ini antara peserta yang terlibat.
Tapi, kerana MAHU KURUS, TAHU UNTUK KURUS dan MAMPU UNTUK KURUS.. mereka boleh cope dengan apa yang diberi.

Alhamdulillah..

MACAM-MACAM GAYA ADA

Memandangkan program ini, juga berbentuk pertandingan.. Sudah pasti ada bonus dihadapannya nanti, kan.

Selain kurus dan sihat.. mereka berusaha antara satu sama lain untuk dapatkan hadiah wang tunai dibawah tajaan MFMS Group. Saya ada story DI SINI.

Ada lagi, hadiah lain yang mearik taw :-)
Macam-macam gaya ada, taw.

Mereka perlu mencari idola sebagai sumber inspirasi untuk kurus dan sihat dalam tempoh 100Hari.

Saya suka! Saya Suka! Dorang pun Suka!

Ada yang nak jadi cam Ziana Zain, Heliza Helmi, Fazura, Aaron Aziz dan ramai lah lagi.







Good! to them..!!

Berani, menyahut cabaran. Keluar dari zon selesa. Selesa, lah sangat kan. Hehehe..

Nak bawak diri pun.. termengah-mengah, ini kan bawak anak. Kecian, taw orang yang berbadan besar nie.

Saya cakap.. sebab, saya sendiri pernah lalui. Cepat penat.. Bergerak banyak dari biasa, dah mintak nyawa.. Sebab, semput tak sempat nak bernafas.

Nampak, sangat saya dulu gemuk. 


Ini saya sekarang. Nanti, saya ambil gambar cun cikit. Letak sebelah heliza. Kita tengok sama tak. Hehehe :-)
Yang ngerinya, peha selalu melecet sebab ada selulit. Bohonglah, orang gemuk 70kg dan keatas tak de selulit. Saya nie kan, jenis pendek wanita asia.

Dan yang ngerinya, lagi.. Bila saya tengok semula gambar-gambar time bam bam, rasa nak nangis. Buruk benar rupa.. Buat malu, je. Cam wanita berusia 35++..Huhuhu..

Syukur, Alhamdulillah atas nikmat dan ilmu dari mentor yang sentiasa memberi semangat kepada saya dan sahabat untuk terus kurus.

Kredit to Master Firdaus.
Siapa yang join NECK akan sentiasa dibekalkan ilmu-ilmu untuk kurus dengan sihat.
Video ini, khas untuk peserta NECK sahaja taw.

Saya yakin, selepas 100 hari nanti.. akan ada yang berjaya capai apa yang mereka MAHU.

InsyaAllah..

Inilah, masa untuk saya bantu mereka dan sesiapa sahaja yang mempunyai masalah lebihan berat badan.

Penyertaan kumpulan kedua sedang dibuka sehingga ke 28 Februari untuk intake Mac 2015.

Sekiranya, sahabat pembaca semua ingin jadi seperti saya dan mereka.. anda boleh download dan baca ebook di bawah yang sangat bermotivasi untuk kurus.


FREE TO DOWNLOAD!!
Saya doakan anda semua, sentiasa dikurniakan kesihatan dan kebahagiaan oleh Allah SWT di dunia dan akhirat. 

Doakan mereka juga, ya sahabat. 

InsyaAllah.

Sekian, wassalam,
Salam Sayang, Salam Bahagia.

"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."
~Now Everyone Can Kurus~
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment